sobota, 1 listopada 2014

LBA 2

 To może ja na wstępie przeproszę wszystkich czytelników mojego bloga, za to iż od dłuższego czasu nic się nie pojawiało. Ale chyba sami rozumiecie, szkoła, rodzina i brak weny powodują takie komplikacje :c Oczywiście postaram się jak najszybciej wszystko nadrobić i wkrótce dodać kolejną część. Dziękujcie Ven, która nominując mnie zmusiła mą osobę do wejścia na bloggera i wgl XD

---

Do Liebster Blod Award nominowała mnie moja niby-siostra Venezia z bloga witchvenezia.blogspot.com. Dzięki mała, ale nie trzeba było..

Pytania i odpowiedzi:

1. Co sądzisz o instytucji Kościoła i ludziach wierzących?
No cóż... Ogólnie to o ludziach głoszących to wszystko (ale nie o wszystkich ludziach) myślę, jako o zakłamanych... gnidach, nic dodać, nic ująć. A ludzie wierzący są po prostu ślepi.

2. Wierzysz w rzeczy nadprzyrodzone?
Szczerze powiem, że, chyba trochę niestety, tak...

3. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się coś "nie z tego świata"?
U mnie takie rzeczy dzieją się codziennie.

4. Jakiej muzyki słuchasz i dlaczego?
Słucham głównie zagranicznego rock'a, trochę core'ów i minimum metalu. Czasem polski rap. Choć nie ukrywam, że sięgam po pop, np. Demi Lovato, kocham ją <3
Dlaczego? Ta muzyka najbardziej do mnie przemawia i tyle.
(w końcu wersja "House on a Hill" na żywo [mój ukochany zespół gra])


5. Co sądzisz o apokalipsie?
No cóż... Szatan to naprawdę wredny cham, że ją nam zsyła ;_; Not fine :c

6. Co Cię denerwuje?
Ludzie, którzy w żadnym stopniu nie umieją się ubrać. Rozumiem, każdy ma swój styl, ale żeby włożyć na siebie pomarańczowe ni to trampki ni adidasy, fioletowe spodnie i zieloną koszulę? Błagam, litości...

7. Jak wyglądałby Twój Anioł Stróż?
Czarny mglisty wilk o czerwonych oczach, bez źrenic, które wyglądają, jak dwa krwiste płomienie przesycone elektrycznością, zęby widoczne, tylko gdy to koniecznie. Czerwony język, po którym płynie elektryczność.. (nwm jak to lepiej ująć xd)

8. Czytałaś "Boską komedię" Dantego? Co o niej sądzisz?
Nie czytałam.

9. Wierzysz w reinkarnację? Jak myślisz, kim byłaś w poprzednim wcieleniu?
Nie myślę, a wiem ;-; 
Byłam białą wiedźmą-szamanką, turecką niewolnicą i prawdopodobnie walczyłam w II wojnie światowej >.>

10. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Natchnienie... Chęć pokazania moich prac.

11. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Podróżować. A potem zamieszkać w jakimś małym mieście, mieć dom z ogrodem, mieć kilka piesków i otworzyć salon fryzjerski dla psów, kotów i ludzi... :3


Przepraszam, lecz nikogo nie nominuję ;)

2 komentarze: