poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Cześć i czołem.

Witam moich kochanych czytelników, wybaczcie, iż zakłócam Wam poranek, lecz mam jedną małą prośbę.
Chodzi o oprawę graficzną mego bloga, jest zwyczajna, a mi nie chce się bawić w te szablony bloggera, gdyż one są tak, czy tak nudne ;-; 
Tak więc, chciałabym zapytać, czy ktoś z Was zna jakiegoś szabloniarza na blogspota, tudzież sam takowym osobnikiem jest?
Byłoby mi bardzo miło, gdybyście w linka podali mi jakieś szabloniarnie, czy cuś...
Ale nie zaczarowane szablony, gdyż ich to ja nie kminię ;-; 
Albo może ktoś z Was jest takim człowiekiem, który zajmuje się grafiką i html? 
Proszę o komentarze lub piszcie na skype (atti.ski) na e-mail nie, gdyż nie wchodzę na niego XD
lub podajcie GG w komentarzu, to się odezwę, nie wiem....
Chcę jakiś ciekawy, ładny szablon ;-; 
Nie od razu, ale chciałabym, żeby ten blog był ładny z wyglądu i w ogóle ;-;
Heee...
Dzięki serdeczne za uwagę :)

Do następnego,
Atti

2 komentarze:

  1. A widzisz moja droga, jestem tutaj. Dotarłam na Twojego bloga, musząc go wykopać pośród ponad stu linków. :) Muszę przyznać, że smykałkę do pisania masz. Przeczytałam rozdział siódmy, ale czuję nie dosyt. Obiecuję znaleźć czas na lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D Będzie mi bardzo miło :)

    Pozdrawiam,
    Atti.

    OdpowiedzUsuń