środa, 27 sierpnia 2014

LBA

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Wow, nie spodziewałam się tego :)
Za nominację dziękuję Martynie z bloga http://magiclookandstoriespolish.blogspot.com. Jestem zaszczycona, nie wiem, co napisać, by wyrazić swoje zadowolenie :)


Dobra, przejdźmy do pytań :3

1. Dlaczego postanowiłaś zacząć blogować?

Dlaczego? To bardzo proste. Ogólnie opowiadania takie, czy inne, sama, czy z kimś piszę już około cztery lata. Pomyślałam, by czas pokazać na światło dzienne to i owo, a najlepszy sposób na to, by przekonać się, czy komuś prace się podobają to: blog. 
Miałam już kilka blogów, jednak wszystkie albo przerywałam po 2/3 rozdziałach, albo po prostu usuwałam jeszcze przed rozpoczęciem pisania. Pomyślałam, że czas na reaktywację i zaczęłam ze Skazanymi, póki co nie zamierzam przerywać.

2. Jaki jest Twój ulubiony blog?

 Zdecydowanie blog Sonii, nosi on tytuł "Europa 1". Czytam go od początku i nie zamierzam przestawać. Jest świetny, dziewczyna ma talent w dodatku jest naprawdę kochaną osóbką :) 

3. Jak Ci minęły tegoroczne wakacje?

Nawet nie poczułam, że się zaczęły, a już się kończą...
Smutne... Ogólnie nabawiłam się trochę strachu, chodząc po opuszczonym budynku. 
Była u mnie moja przyjaciółka Venezia, a potem ja u niej. Chyba mogę uznać, iż są w miarę udane ;)

4. Jakie rzeczy zabrałabyś na podróż do tropikalnej, a za razem niebezpiecznej dżungli?

 Kamienie ochronne, na pewno Agat, na mam pewności, czy będzie tam jakaś woda pitna, a Agat łagodzi pragnienie, gdy się go possie. Poza tym jakąś koszulkę na przebranie i śpiwór, może namiot, reszta totalny spontan. Żyć nie umierać:)

5. Jaka była twoja najbardziej kompromitująca sytuacja w życiu?

 O matko, nie wiem :D Tyle ich było, haha :)

6. Czy uważasz że związek na odległość może się utrzymać?

 Jasne, jeśli jest się z kimś, kogo naprawdę się kocha, to kilometry stają się centymetrami :)

7. Utrzymujesz porządek w pokoju/mieszkaniu?

Haha, chciałoby się ;) Nie, jakoś nie umiem, kiedy kartki, książki, kubki i zeszyty walają się po biurku, czuję się dobrze, wtedy wszystko leży na swoim miejscu. Nie lubię nawet mieć ubrań w szafie, wolę mieć na łóżku lub fotelu, sama nie wiem dlaczego.

8. Czy jesteś typem optymisty, masz pozytywne nastawienie do świata?

Myślę, że mam pozytywne nastawienie do mojej przyszłości. Co do świata: sama nie wiem, jestem raczej realistką, którą fascynuje świat nierealny dla większości ludzi :3 

9. Jak myślisz, internetowa przyjaźń ma sens?

Tak! Zdecydowanie tak! Gdybym nie miała przyjaciół w internecie, nigdy nie poznałabym mojej przyjaciółki Venezi, Sonii ani wielu innych znajomych, z którymi staram się utrzymywać stały kontakt. Jestem pewna, że i z nimi za kilka lat się spotkam :)

10. Czy masz chłopaka/dziewczynę?

Haha, nie, nie mam. Atti tak bardzo forever alone :c


Nominuję:

Pytania do nominowanych:

1. Jak się zaczęła Twoja przygoda z blogosferą?
2. Skąd się wziął Twój pomysł na bloga? 
3. Goni Cię psychopata gwałciciel, pragnie on najpierw Cię zgwałcić, a potem zabić poprzez tortury. Co robisz?
4. Co zabierzesz ze sobą na pieszą podróż po Europie?
5. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić najbardziej?
6. Masz poczucie misji? 
7. Wierzysz w rzeczy nadnaturalne? Anioły, demony, wampiry, wilkołaki, duchy itp?
8. Jak Ci minęły tegoroczne wakacje?
9. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
10. Jak sądzisz? Jest coś takiego, jak "życie po życiu"?

3 komentarze:

  1. Fajnie odpowiadasz :) W ogóle ciekawy blog :))
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :3
    Pozdrawiam
    Venezia

    OdpowiedzUsuń